Ter gelegenheid van haar 60-jarig jubileum heeft Webecos een nieuwe huisstijl doorgevoerd bij alle consumentenverpakkingen. Het gaat hierbij om zo’n 75 producten die een nieuw etiket krijgen en ongeveer 50 producten krijgen ook een nieuw doosje. Daarbij schakelt Webecos voor de crèmes over op airless pompjes en potjes. Dit was een veel gehoorde vraag omdat airless verpakkingen hygiënischer in gebruik zijn. Door over te stappen op de nieuwe airless verpakkingen kan er met minder conserveringsmiddel in de formulering gewerkt worden. |
QR-code |
Elke primaire verpakking heeft straks achter op een QR-code staan. Meestal gooien consumenten na aankoop het doosje met de gebruiksaanwijzing weg waardoor alle informatie die bij het product hoort verloren gaat. Door het scannen van de QR-code kan men straks in 1 klik op de betreffende productpagina komen waarop men dan samenstelling, gebruiksaanwijzing, etc. terug kan vinden. |
Nieuwe doosjes |
Producten in een doosje hebben straks ofwel de kleur Camel, ofwel de kleur Sequoia Green. De gedachte hierachter is dat Webecos met die kleurstelling willen aangeven of een product meer een huid verzorgend karakter heeft (Camel) of juist huid verbeterend werkt (Sequoia Green). Met dit onderscheid wil Webecos benadrukken dat zij al 60 jaar cosmeceuticals in het assortiment hebben. Bij de crèmes zullen er straks dus 4 soorten verpakkingen zijn: · Airless pompflacon 50ml in camel kleur doos · Airless pompflacon 50ml in sequoia green kleur doos · Airless pot 50ml in camel kleur doos · Airless pot 50ml in sequoia green kleur doos |
Afbeeldingen in onze webwinkel |
De getoonde afbeeldingen op onze website zijn illustratief en zullen ter zijne tijd worden aangepast naar de nieuwe verpakkingen. |